نماینده مردم شهر ستان خوشاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 9 شهريور 1391
بازدید : 3572
نویسنده : علی

به گزارش صبح خوشاب ” علی سبحانی فر” در جمع مسوولان اجرایی خوشاب با اشاره به اهمیت این اجلاس در عرصه بین المللی  افزود :  دشمنان مدعی شدند  این اجلاس کودتای دیپلماتیک ایران علیه غرب است  

این نماینده مجلس  افزود :  با بهره برداری از فرصت بوجود آمده ایران اسلامی بار دیگر سربلند و پیروز از این مرحله هم عبور می کند .

“سبحانی فر “با گرامیداشت هفته دولت خطاب به مسوولان اجرایی  گفت : اطلاع رسانی شفاف از عملکرد دولت داشته باشید و مردم را در جریان  کارهای انجام شده قرار دهید .

 نماینده مردم سبزوار،جوین ،جغتای ،خوشاب و داورزن  با  تشکر از سفر ریاست جمهوری  و مصوبات خوبی  که برای شهرستان ها داشت افزود : باید این پروژه ها به طور جدی پیگیری شود تا  روی کاغذ نماند .

 وی اظهار داشت : ارتقا  مشکان ، رباط جز و نوده انقلاب به شهر ، احداث دانشگاه ، سالن ورزشی و بیمارستان ۳۲ تختخوابی که از مصوبات  سفر در خوشاب بود بایستی پیگیری و اجرایی شود.

 وی با بیان اینکه  احداث ساختمان دادگستری از مصوبات سه شهرستان جوین ، جغتای و خوشاب بود افزود : انتظار می رود هر چه سریعتر این کار انجام شود . 

این نماینده مجلس خواستار گازرسانی به روستاهای شهرستان خوشاب شد و گفت : فقط شهر سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب گازرسانی شده  ولی هیچکدام از روستاهای این شهرستان  از نعمت  گاز برخوردار نیستند .

“سبحانی فر ” خواستار توجه مسوولان  استانی به جاده ترانزیتی  خوشاب شد و گفت : در این خصوص مکاتباتی انجام شده دوگانه شدن این جاده ضروری و در توسعه شهرستان و  امنیت آن  تاثیر بسزایی  دارد .

 وی  همچنین با بیان اینکه شهرستان ۴۰ هزار نفری خوشاب فقط یک آمبولانس دارد  که آن هم از تجهیزات خوبی  برخوردار نیست خواستار چند دستگاه آمبولانس برای این شهرستان شد .

نماینده مردم شهرستان های سبزوار،جوین ،جغتای ،خوشاب ، داورزن  و ششتمد ، استقرار پلیس راه در شهرستان تازه تاسیس خوشاب را  ضروری  عنوان کرد و  خواستار تسریع در استقرار آن شد

منبع:صبح خوشاب




:: برچسب‌ها: نماینده , مردم , خوشاب , نماینده مردم خوشاب , شهرستان خوشاب , اجلاس , خنثی , افشاگری , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خوشاب و آدرس khoshabnt.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 583
بازدید کل : 78909
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1



لینک باکس هوشمند پردیس

وو
................................. .. Instagram

RSS

Powered By
loxblog.Com